Wat maakt ons zo anders dan vele andere spamfilters? We bekijken het positief en houden altijd het belang van onze klanten voor ogen. Zo kijken we naar wat je wel aan e-mails door kan laten, in plaats van wat je niet door kunt laten. We willen een zo laag mogelijk aantal e-mails tegenhouden. Waarom? We willen niet dat onze klant belangrijke communicatie mist.

Als wij hetzelfde zouden doen als vele andere spamfilters, dan zou je heel veel e-mails niet ontvangen. Zonder dat je hier weet van hebt. Dit doen wij heel bewust niet en we nemen álle e-mails aan.

Waarom doen vele anderen dit niet? Simpelweg omdat het vaak te kostbaar is of omdat men zo snel mogelijk van verdachte e-mails af wil. Wat je niet hoeft te scannen kost je ook niets. Weinig tijd aan besteden en weer door.

Zo werken wij niet. Wij vinden alle e-mails die aan onze klanten gericht zijn belangrijk. Het zou toch gek zijn dat een ander voor jou bepaalt welke e-mails je wel of niet krijgt op basis van alleen een kostenplaatje?

Verder kijken dan zwarte lijst

Soms komt het voor dat een afzender onterecht op een zwarte lijst staat. Wellicht waren er via zijn server een paar verdachte e-mails verstuurd, maar stuurt deze partij meestal legitieme e-mails over zakelijke voorstellen of facturen. Wij wijzen zo’n partij niet meteen de deur wanneer deze op een zwarte lijst staat. Wij onderzoeken de betreffende e-mail. Stel dat het gaat om een goede business-opportunity? Dan wil je daarvan op de hoogte zijn.

Er zijn veel meer voorbeelden waarbij blijkt dat de reputatie van een verzender niet altijd correct in de boeken staat en waarbij e-mails onterecht aan de deur worden geweigerd.

Daarom nemen we alle e-mails aan, dat is een ander beleid dan veel van onze collega’s. Kom je daar op een zwarte lijst voor, dan wordt de e-mail niet aangenomen. Wij kijken verder dan de zwarte lijst, zo krijg je als klant alle belangrijke e-mails.

Kwaliteit voor kwantiteit

Wij werken met een heel transparant systeem. In ons portal kan de klant de e-mail inzien en aanvinken als veilig of als spam. Doordat wij alles aannemen en op inhoud onderzoeken, kost dit iets meer processorkracht, opslag en bandbreedte. Daarom zijn we ook niet de allergoedkoopste op de markt. Kwaliteit boven kwantiteit. Daarbij hoort ook een goede, persoonlijke support door goed opgeleide medewerkers. Andere spamfilters gaan vaak voor zo goedkoop mogelijk, in bulk, de diensten aanbieden. Wij kijken naar de eindklant en vinden het belangrijk dat alles goed loopt voor onze klanten. Niet voor niets hebben we hele trouwe klanten en we horen vaak dat zij deze werkwijze erg waarderen.

Wil je ook alle belangrijke e-mails ontvangen en goed beschermd zijn tegen alle soorten spam? Dan weet je ons te vinden!

Share This

Share this post with your friends!