Wazda IT-Solutions helpt en faciliteert bij ICT-vraagstukken. Samen Slimmer Werken is hun passie en een veilige werkplek hoort daarbij. Mitchel Ponsioen, mede-eigenaar van Wazda, vertelt in dit artikel waarom Onlinespamfilter.nl al ruim tien jaar onderdeel is van hun dienstverlening.

Wie is Wazda?

Als Wazda IT-Solutions helpen we onze klanten met hun ICT. Daarbij realiseren we ons dat ICT vooral een hulpmiddel is bij de core business van onze klanten. Als het werkt, is het fantastisch, maar als het niet doet wat het moet doen, zit het je alleen maar in de weg. Waarom klanten voor Wazda kiezen? Dat is niet zo zeer wát we aanbieden, maar vooral de manier waarop wij omgaan met de diensten die we leveren. Wij denken creatief mee met onze klanten zodat ze écht met de voor hen meest optimale oplossing aan de slag kunnen. Wij zijn het technisch geweten van onze klanten.

Op zoek naar een goede spamfilter

Veiligheid is een hot item in de IT-wereld. Al jaren. Een jaar of tien geleden gingen wij op zoek naar een goede oplossing voor de miljoenen spammails die dagelijks op duizenden domeinen worden afgevuurd. Aan oplossingen geen gebrek, maar wat past goed bij onze organisatie en bij onze klanten? Voor ons zijn een paar dingen van cruciaal belang. We willen een degelijke oplossing die als dienst wordt aangeboden, het moet gebruiksvriendelijk zijn én het dataverkeer moet gefilterd worden vóór het op het bedrijfsnetwerk van de klant terechtkomt. Daarnaast willen we de oplossing graag onder ons eigen merk aan kunnen bieden. Het moet voor de klant immers helder zijn dat er maar één aanspreekpunt is, en dat is Wazda IT-Solutions.

Goede match met Onlinespamfilter.nl

Via een bestaande klant van ons kwamen we bij Onlinespamfilter.nl terecht. We zijn met hen in gesprek gegaan en er was direct een klik. Niet alleen voldoet hun oplossing aan onze wensen en eisen, ook het team zelf past bij ons. Het is een kleine, persoonlijke club en hun technische support werkt vlekkeloos. De lijntjes zijn kort en dat vinden wij ontzettend belangrijk. Als een klant, ondanks alle beveiliging, toch een issue heeft, moet hij of zij niet drie dagen hoeven wachten op een oplossing. Bij Onlinespamfilter heb je direct iemand met ervaring aan de lijn.

Betere klantervaring

De oplossing van Onlinespamfilter.nl maakt onze eigen dienstverlening completer. Het verbetert de klantervaring en bovendien bespaart het ons tijd. Onlinespamfilter.nl is verantwoordelijk voor het onderhoud van de oplossing en gebruikers kunnen zelf kijken welke vermeende spammails zijn tegengehouden en ze vrijgeven als dat nodig is. Inmiddels filteren we zeker zo’n 150 domeinen op deze manier en ik kan niet anders zeggen dan dat we dik tevreden zijn!

Share This

Share this post with your friends!